Palun võta hetk, et täita see lühike küsimustik

Me kasutame seda infot eelkõige selleks, et otsustada kas saame Sind aidata. Küsimustikule järgneb on-line broneerimisvorm, mille kaudu saate broneerida endale sobiva aja videokõneks ja edasiseks diskussiooniks meie tiimiliikmega,


APIFONICA

Konstantin

CEO

 
Oleme B2B SaaS teenuse müümisel LeadsIN-iga koostööd teinud mitu kuud. Pean tunnistama, et uute müügivõimaluste leidmine toimub heas tempos ja energilises keskkonnas. Mõnes Euroopa riigis on meie tegevusvaldkond rangelt reguleeritud, kuid sellegipoolest on nad suutnud äratada uutes klientides meie teenuse vastu huvi. LeadsIn’i meeskond analüüsis meie teenuseid põhjalikult, valmistas kiiresti ette vajalikud materjalid ja uute müügivõimaluste loomine algas juba teisel nädalal. Lisaks on LeadsIn olnud tootepõhiste muudatuste tegemisel väga operatiivne ning taktikalised muudatused SmartTel Plusi turunduskampaaniates on leidnud aset reaalajas. Koostöös LeadsIniga oleme leidnud eskmiselt  keskmiselt 8 uut müügivõimalust nädalas ja see arv kasvab! Kindlasti soovitan LeadsIn-i ka teistele ettevõtetele.
AVASTA OMA ÄRI TEGELIK POTENTSIAAL

Signe Zujeva

Meie seni edukaim uute müügivõimaluste loomise strateegia kombineerib resoneeruva sisu loomise, LinkedIn’i/emaili kampaaniad, iseteenindustunneli ja automatiseeritud standartsed müügiprotsessid. Meie süstemaatiline lähenemine aitab Sinu müügimeeskonna müügikohtumiste kalendri täita enne kui nad hommikul tööle jõuavad.
OLE AVATUD UUENDUSTELE JA SAAVUTA UUS TASE

Janek Tigane

Aastatepikkune kogemus nii müügimehe, müügidirektori kui ka ettevõtjana on pannud mind enim väärtustama toimiva süsteemi olemasolu. Pandeemia on 2020 aastal ootamatult tekitanud olukorra, kus traditsioonilised lähenemised müügis ei taga enam soovitud tulemusi ning ettevõtjad peavad äri kasvatamiseks või suisa elus püsimiseks leidma uusi toimivaid süsteeme. LeadsIN sai aasta tagasi alguse just minu isiklikust missioonist aidata ettevõtetel üles ehitada efektiivseid B2B müügisüsteeme, mis töötavad uskumatult hästi ka tänases ärikeskkonnas.
 
 
TÖÖTA TARGALT, MITTE KÕVASTI

Shubhanshu Chaturvedi

Praegusel tehnoloogiaajastul, mil iga päev luuakse uusi inimtöid lihtsustavaid tööriistu ja tehnikaid, tuleb olla lihtsalt piisavalt tark ja end oma konkurentide vastu hästi varustatud. Oma müügi- ja turunduskarjääri jooksul olen alati otsinud võimalusi teha oma klientide tööd kiiremaks ja lihtsamaks – usun, et protsesside automatiseerimine on tänase ärikeskkonna üks lahutamatu osa.

Korduma kippuvad küsimused

 

 

Kas teie Müügisüsteem on sobilikum tootele või teenusele?

Meie Müügisüsteem sobib ühtmoodi hästi nii tootele kui teenusele. Tähtis on, et Sinu toode või teenus pakuks olulist lisandväärtust Sinu sihtkliendile või lahendaks tema jaoks olulist probleemi.

Millal on oodata esimesi tulemusi?

Enamasti suudame esimesed uued potentsiaalsed kliendid leida juba esimese kuu lõpuks. Küll aga on ettevõtete pakutavad lahendused erinevad ja nende müügitsüklite pikkused varieeruvad palju – põhjaliku müügisüsteemi ülesehituseks ja esimeste tulemuste saamiseks võib kuluda ka kuni 3 kuud, mis on ühtlasi ka meie teenuse minimaalne periood. 

Minu ärile nišš on väga spetsiifiline! Kas tõesti on võimalik meie müüki automatiseerida?

Jah! Mida spetsiifilisem nišš, seda paremini ja personaalsemalt on võimalik protsesse automatiseerida. Kui me räägime müügi automatiseerimisest siis ainult osaliselt ehk automatiseerime vaid protsessid, mis tegelikult ei teie pidevat sekkumist ei vaja – küll aga võivad raisata Teie või müügitöötajate väärtuslikku aega. Näiteks järeltegevused (follow-up’id).

Miks ma peaksin tellima selle teenuse teilt kui mul on selleks olemas töötaja?

Kui Teil on vastavate teadmiste ja oskustega töötaja kohe võtta siis võite muidugi kogu süsteemi algusest lõpuni üles ehitada ise. Ka koostöös LeadsIN’iga nõuab hea tulemuse saavutamine teie tiimilt olulist panust aga säästate kuid kui mitte aastaid aega soovitud tulemuseni jõudmiseks ja väldite vigade tegemist. Me töötame Teie meeskinnaga 3-12 kuud, et aidata süsteem üles seda ja müügitunnel valideerida. 

Oleme ka varem teinud selliste ettevõtetega koostööd, miks te erilised olete?

LeadsIN on eelkõige müügiprofessionaalidest koosnev laialdase kogemustepagasiga müügikiirendi, mille liikmed viivad end esmalt Sinu äriga põhjalikult kurssi ning seejärel alustavad personaalset Sinuga Sinu ettevõtte müügipotentsiaali tõstmist. Sinu müügisüsteemi edu sõltub sellest kui hästi on kirjutatud sisu ja kui hästi on see sihitud õigele nissile. Ainus inimene, kes sinu pakkumist ja turgu piisavalt hästi tunneb, et efektiivsied külmi reklaame ja sõnumeid kirjutada, oled sina ise. Tavalise digiturundusagentuuri palkamine lõpeb üsna suure tõenäosusega nii aja ja raha raiskamisega.

Milliseid tööriistu/ressursse te kasutate?

Tööriistad/ressursid, mida automatiseerimisel kasutame on kõik hästi valitud, põjalikult testitud ja ennast tõestanud ning on Sinu ärile turvalised. 

Kui turvaline on LeadsIN'iga töötada?

Allkirjastame Teiega konfidentsiaalsuslepingu ja kinnitame, et Teie andmed on heades kätes. Samuti kinnitame, et kõik meie kohandatavad protsessid ja kasutatavad tööriistad on vastavuses GDPR-regulatsioonidega.

Falbrock OÜ, Tammepõllu tee 17, 74001 Viimsi

Email: info@leadsin.ee

Telefon: +372 58 58 09 05

Reg Nr. 12026140